mandag den 20. februar 2012

US and A.

Det er ved at være virkeligt længe siden jeg har opdateret bloggen - måske fordi der egentligt ikke rigtigt er sket noget, der er værd at blogge om det sidste lange stykke tid. Nu er jeg dog kommet til USA eller det vil sige, jeg har været her snart en måned og synes at det ville være meget cool at smide billeder på bloggen (det er jo trods alt formålet med den) - det er også lidt mere overskueligt for jer, der nu læser i forhold til at smække en masse billeder på facebook.

Jeg vil ikke smide alle billederne op, som jeg har allerede har uploadet til facebook, men i stedet håndplukke nogle af dem, som jeg synes er de bedste fra New York.

Vær klar til et langt blog indlæg ;-)












Det var et meget lille udvalg af billeder fra NY, men der vil sikkert også komme flere løbende.
I går tog vi så til Niagara Falls, som sammenlagt tog 17 timers kørsel (vi kom hjem for en time siden, så er relativt smadret nu!). Vi boede på et billigt hotel hvor kvalitet matchede pris, men det var fint nok for en enkelt overnatning. Først så vi vandfaldet fra USA siden og kørte så om aftenen til Canada, hvor vi så den og hvor den i øvrigt er langt flottere fordi du kan se begge vandfald fra en ordentlig vinkel!








Det var alt for nu - og hvis jeg kommer i tanke om noget, så skal jeg nok opdatere indlægget! ;-) Godnat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar