lørdag den 25. februar 2012

1 måned..

Nu har jeg allerede været væk en måned - tiden går lynhurtigt synes jeg.. men det gør den som regel når man har det godt! :)

Arbejdsrelateret har der ikke været så meget at lave den sidste uges tid. Jeg har arbejdet for en lille virksomhed, hvor jeg har skulle designe nogle produktsider til en webshop hvilket jeg nok sammenlagt har færdiggjort på 5 timer.

Igår blev vi inviteret til fest af 4 spaniere, hvor der også kom 4 amerikanere. En sjov forsamling, men alle sammen var helt vildt flinke og vi hyggede os helt vildt! :-D

Idag fejrer jeg tømmermænd, med mine bedste venner Ben&Jerry. I aften tager vi i biografen (det koster 4$ herovre for de nyeste film!!) og imorgen har vi billetter til en college basketball kamp, hvilket jo er kæmpe stort herovre. En helt fantastisk weekend! Jeg håber det samme for jer, i søde mennesker!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar